Reklam

Bioshock iPhone için

  • Ödeme

  • Türkçe dilinde
  • V 1.3.5
  • 5

    (7)
  • Güvenlik Durumu

Softonic incelemesi

iOS'taki Bioshock, PC'deki Big Daddy'ye ayak uydurabilir mi?

Bioshock 2007'de Xbox 360'ta piyasaya sürüldüğünde oyuncuların kolektif bilincini sarstı. Tarzını yansıttı ve atmosferi, birinci şahıs savaşı ise açık uçlu silah oyunlarını çevresel tuzaklarla harmanlamayı başardı.

Sürükleyici dünyası ve hikayesi herkesin denemesi gereken yüksek oyun noktalarıydı.

Bununla birlikte, oyun artık hemen hemen her platformda mevcut, kendimize bu mobil cihazın olup olmadığını sormalıyız. versiyonları gerçekten bu klasiği deneyimlemenin yolu mu?

Biopocket

iOS'ta Bioshock izleyicisini tanımak zor. Ya oyunun büyüleyici dönüşlerini ve dönüşlerini zaten biliyorsunuzdur ya da hiç oynamamışsınızdır ve son 8 yılda çevrimiçi video oyunuyla ilgili hiçbir şeye bakmayarak oyunu mahvetmekten kaçınmayı başarmışsınızdır (bu durumda : Hoş geldiniz!).

Eğer bu ikisinden ikincisi iseniz, gerçekten bilmeniz gereken tek şey, yılın 1960 olduğu ve uçağınızın suya düştüğüdür. okyanus. Ufukta bir deniz feneri gördüğünüzde, bunun, Andrew Ryan tarafından seçkinler için bir yuva olarak yaratılmış bir sualtı şehri olan Rapture'a açılan kapı olduğunu keşfedersiniz.

Bu ve bir şeyler feci şekilde ters gitti.

Rapture'ın sırlarını keşfetmek, Ayn Rand felsefelerini keşfetmek size kalmış ve kavramasından kurtulun. İdeal olarak, insanlığınız ve akıl sağlığınız bozulmadan. \n

iOS'ta Bioshock, orijinal sürümde görülen hemen hemen her şeye sahiptir. Teknik terimlerle ifade edersek, tüm Rapture deneyimini çok az kayıpla avucunuzun içinde yeniden üretmek bir başarıdır. Doğru, her şey işe yaramadı, ancak çoğu zaman bu, sadık bir şekilde yeniden üretilmiş orijinal deneyimdir.

Bu bazı açılardan harika bir haber olsa da, dezavantajları da var. yani cihazınızdaki oyunun ayak izi. 2,6 GB'lık ağırlığıyla, bunu indirmeyi düşünmek için bile çok fazla alana ihtiyacınız var. Bu, minimum gereksinimlerden bahsetmiyor. iPhone 5, iPad 4, iPad mini 2 veya daha yenisini kullanmıyorsanız, Bioshock'un keyfini çıkarmayacaksınız.

Sanal kusurlar

Atış ve dövüşe odaklanan birinci şahıs oyunları dokunmatik ekranda hiçbir zaman özellikle iyi sonuç vermedi. Ekranın her iki tarafında bir başparmak gerektirmek, dünyadaki pencerenizi yiyor. Bunu ekran arayüzüyle birleştirdiğinizde, genellikle eylemin hayati unsurlarını görmenizi engelleyen çok dar bir görünüm ile kalırsınız.

Garip bir şekilde, her bir birey arayüz öğesi iyi çalışıyor, genel etki mükemmel olmaktan uzak. Tek başparmakla bakmak, figürünüzü ekrandan kaldırmadan önce etkili olamayacak kadar uzun. Sizi düzenli olarak kuşatan daha hızlı yaratıklarla karşılaştığınızda bu en kötüdür, çünkü atış yaptığınızda genellikle çoktan gitmiş olurlar.

Standart atıcılara kıyasla işleri karıştıran Bioshock da birçok çevresel unsur ve tuzak içeriyordu. Örneğin, düşmanları şok etmek için suyu elektriklendirebilir veya oyun boyunca topladığınız çeşitli güçlerle ateşe yağ yakarak onları yakabilirsiniz. Ne yazık ki, geleneksel silahları kullanmak gibi, bu sadece onu etkinleştirdiğinizde hala etki alanındaysa işe yarar.

Bir gamepad'iniz varsa, bunların hiçbiri sorun olmayacaktır. Eğer yapmazsan, bunun bana neden olduğu hayal kırıklığını aklında tut.

Deniz altında

Bioshock'un sanat yönetmenliği benim için her zaman en önemli yönü olmuştur. Denizaltı şehri Rapture, hava kilidi kapıları ile dengelenen dramatik kemerler ve sütunlarla derin su altında yaşamanın pratikliğine mükemmel bir şekilde uyan 1950'lerin art deco ile doludur.

Şehir, sakinlerinin açgözlülüğü ve bencilliği tarafından ele geçirildi ve bu da şehrin baskıcı bir bakıma muhtaçlık durumuna düşmesine neden oldu. Dönemin lisanslı müziğini yankılamak, koridorlarda düzenli olarak yankılanır ve sürükleyici dünyaya daha fazla katkıda bulunur.

Karakterler görünümlerinde benzer şekilde güçlüdür. Ana düşman, Koca Baba, anında bir oyun simgesi haline geldi. Endüstriyel tasarım ve 50'li yılların teknolojisinin karışımı, devasa matkaplar takılı yürüyen dalış çanlarına benzeyen büyük canavarlar yarattı. Güçlü ayak sesleri ve hırlamaları, boylarına yakışır şekilde korku salıyor.

Her karakterin tasarımında benzer bir özen var. Standart haydutlar bile çarpık yüzlerini gizlemek için taktıkları hareketsiz maskeler sayesinde ürkütücüdür.

Sanat tasarımı harika olsa da, tavizler verildi güçlü> iOS için. Buna, dünyanın dokusunu ve derinliğini soyarak bir dizi aydınlatma ve parçacık efektinin kaldırılması da dahildir.

Konsol veya PC sürümüyle yan yana görülmediği sürece, tüm kusurlarına rağmen, bu küçük farklılıkları tespit etmek zordur. Tüm oyun bir şekilde belirsiz bir şekilde daha az sürükleyici ve sadece daha küçük bir ekranda olduğu için değil.

Harika ama değil

Soru sorulmalı, iOS'ta Bioshock kimin için? Bu bir uzlaşmadır ve çoğu kişinin konsola veya konsola erişimi olduğunda. Orijinal oyunu çalıştırabilen bilgisayar, neden bu klasiği küçültülmüş bir biçimde oynamaya razı oluyorsunuz?

Bununla birlikte, çok seyahat ediyorsanız ve gerçekten Bioshock'u hareket halindeyken istiyorsanız >, o zaman bu kesinlikle faturaya uyuyor - özellikle bir denetleyiciye erişiminiz varsa. Hâlâ harika bir oyun ve teknik bir harika olduğu inkar edilemez, aynı zamanda mobil cihazların hala ev deneyimiyle eşleşemediği gerçeğini de vurgular.

AVANTAJLAR

  • Teknik olarak etkileyici
  • Fantastik sanat ve ses
  • Harika ve sürükleyici bir deneyim

DEZAVANTAJLAR

  • Daha küçük ekranda kısıtlayıcı
  • Fiddly kontroller
  • Koca Baba kadar iyi değil

Diğer platformlarda da bulunmaktadır

Program diğer dillerde mevcuttur


Bioshock iPhone için

  • Ödeme

  • Türkçe dilinde
  • V 1.3.5
  • 5

    (7)
  • Güvenlik Durumu


Bioshock hakkında kullanıcı değerlendirmeleri

Eğer Bioshock denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!


Reklam

Uygulamaları Keşfetme

Reklam

Bu yazılımın kullanımı ile ilgili kanunlar ülkeye göre değişebilir. Bu kanunların aksine olması halinde programın kullanımını teşvik etmiyor veya yasaklamıyoruz.